មួលដ្ធានគ្រឺះក្នុងការសរសេរ cover letter

cover letter​ គឺជាប្រភេទឯកសារដ៏ខ្លីសាមញ្ញតែមានអត្ថប្រយោជន៏។ពីព្រោះវាអាចណែនាំខ្លួនអ្នកទៅរក      

ការធ្វើសម្ភាសន៏ដោយភាពជោគជ័យប្រសិនបើអ្នកសរសេរបានយ៉ាងល្អនិងទាក់ទាញដល់អ្នកអាន។


ការសរសេរcover letter មិនបានល្អជាហេតុធ្វើឲ្យយើងបាត់បង់នូវឧិកាសការងារ។ជាង៧៦%អ្នកជ្រើស

រើសបុគ្គលិកបាននិយាយថាការសិក្សាទៅលើការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្សបានផ្តោតទៅលើ
cover letter
ដែលសរសេរមានកំហុសមួយចំនួននិងមិនបានសរសេរដោយយកចិត្តទុកដាក់។​ហេតុដូចនេះចូរសរសេរ

ដោយផ្ជិតផ្ជង់រាល់ពត័មានដែលទាក់ទងនឹងការសិក្សានិងជំនាញរបស់អ្នក។
 
            ជៀសវាងកំហុសមួយចំនួនក្នុងការសរសេរ cover letter
·     ឈ្មោះការងារ៖ អ្នកជ្រើសរើសបុគ្គលិកជាធម្មតាតែងតែចាត់ជ្រើសការងារច្រើនប្រភេទហេតុនេះអ្នកគួរតែ

ជ្រើសចំរាញ់ការងារណាមួយដែលអ្នកពេញចិត្ត។
ទម្រង់នៃការសរសេរ៖  ចូរកំណត់cover letterនូវពត៏មានផ្ទាល់ខ្លួនទៅនឹងពត៏មានរបស់ក្រុមហ៊ុននិងធ្វើ

ការកែរសម្រួលរាល់ប្រយោគនានាបើមានកំហុសឆ្គង។
ជៀសវាងការសរសេរដ៏ដែលពីខ្លួនអ្នក៖ កុំសរសេរអ្វីដែលមានពត៏មានដ៏ដែរដូចទៅនឹងជីវប្រវត្តិតែសរសេរ

ឲ្យមានអត្ថន័យខុសគ្នានៃគោលការណ៏ការងារ។សូមពន្យល់ពីការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នកឲ្យបានស៊ីជម្រៅចំពោះ

ការងារដែលអ្នកចង់ធ្វើចុង ក្រោយឧទាហរណ៍៖ ដូចជាការប្តេជ្ញាតំាងចិត្តចង់ធ្វើការដែលអ្នកកំពុងស្នើរសុំ។

តើអ្វីទៅជាគោលបំណងរបស់អ្នក?៖ ចូរកុំសរសេរដោយតំាងចិត្តថាអ្នកធ្វើការដើម្បីតែផលប្រយោជន៏ព្រោះ

តែលុយឲ្យសោះជាការល្អគួរតែរៀបរាប់ពីចំណាប់អារម្មណ៏ដែលអ្នកចង់ធ្វើការនិងបទពិសោធន៏ការងារ។


ភាពស្មើគ្នារវាងទំនុកចិត្តនិងការដាក់ខ្លួន៖ ប្រសិនជាអ្នកមានសមត្ថភាពដាក់ចិត្តចង់ធ្វើការដោយភាពក្រអឺត

ក្រទមនោះគឺមិនមែនជាគន្លឹះនាំទៅរកភាពជោគជ័យក្នុងការងារទេ។ជាជម្រើសល្អអ្នកគួរតែបង្ហាញនូវចំណាប់

អារម្មណ៏និងអាកប្បកិរិយាវិជ្ជមានដែលជាចំនុចជាចំបងនោះគឺត្រូវមានអាកប្បកិរិយាដ៏ល្អ។

គន្លឹះសំខាន់មួយចំនួនដែលអ្នកគួរតែចងចាំ៖
ជាដំបូងអ្នកគួរតែលើកយកជំនាញដែលជាគោលការណ៏និងសំខាន់ជាងគេដែលមើលទៅនយោជកអាចទទួល

យកបាន។ការបង្ហាញនូវការពេញចិត្តធ្វើការនិងចំណាប់អាម្មណ៏របស់អ្នកចំពោះក្រុមហ៊ុន។ផ្តោតទៅលើការ

ផ្សព្វផ្សាយការងារនិងភាសាដែលអ្នកចេះដោយពិតប្រាដក។

cover letter​ គឺជាពិតជាមានសារៈសំខាន់ចំពោះអ្នកដែលជាបេក្ខជនកំពុងស្វែងរកការងារបើសិនជាអ្នកយកចិត្តទុកដាក់

និងសិក្សាពីវាអោយបានល្អគឺជាឧិកាសដែលអ្នកអាចទទួលការងារដ៏ល្អ។

No comments:

Post a Comment